PRISER PÅ BRYLLUPSPLANLÆGNING

Prisen for bryllupsplanlægning afhænger af jeres ønsker og behov, og vi lægger vægt på, at I udelukkende betaler for det, som I har brug for. 

Vores kunders behov er forskellige, og således er også vores planer. Vi skræddersyer altid en plan og en pris, som passer til det, I netop har brug for og intet mere. 

For at give jer inspiration til, hvordan en løsning kunne se ud, har vi sammensat tre forskellige planer herunder, så I kan få et nærmere indblik.

Kontakt os så vi kan få en snak om jeres perfekte plan.

DEN LILLE PLAN

3.920 KRONER 

Inspirationsmøde:
Vi lærer hinanden at kende og brainstormer på indholdet for jeres bryllup for at definere jeres ønsker og behov.

Hjælp til at finde de rette leverandører (3x leverandører):
Ud fra jeres behov, finder vi frem til de rette leverandører – f.eks. venue, invitationer, catering, DJ, personale fotograf eller bartender.

Komplet oversigt over hele planlægningsprocessen:

Vi udarbejder en komplet oversigt over jeres planlægningsproces, så I trygt kan komme sikkert i mål.

Den LIDT STØRRE PLAN

7.840 KRONER 

Inspirationsmøde:

Vi lærer hinanden at kende og brainstormer på indholdet for jeres bryllup for at definere jeres ønsker og behov.

Hjælp til at finde de rette leverandører (3x leverandører):
Ud fra jeres behov, finder vi frem til de rette leverandører – f.eks. venue, invitationer, catering, DJ, personale fotograf eller bartender.

Koordinering med leverandører: 
Vi varetager alt kontakt til leverandørerne samt håndterer koordinering og planlægning hertil.
 
Kreativt oplæg:

Med udgangspunkt i vores første møde, fremlægger vi et moodboard med bud på stilart, pynt/dekoration og andre kreativt indhold.

Afvikling på dagen 6 timer (1 x koordinator):
Vi er med til at afvikle den store dag og tager imod personale samt leverandører. Vi har det forkromet overblik og sørger for, at dagen forløber, som den skal i samarbejde med toastmaster.

DEN STORE PLAN

13.700 KRONER 

Inspirationsmøde (GRATIS):
Vi lærer hinanden at kende og brainstormer på indholdet for jeres bryllup for at definere jeres ønsker og behov.

Hjælp til at finde de rette leverandører (5x leverandører):
Ud fra jeres behov, finder vi frem til de rette leverandører – f.eks. venue, invitationer, catering, DJ, personale fotograf eller bartender.

Koordinering med leverandører: 
Vi varetager alt kontakt til leverandørerne samt håndterer koordinering og planlægning hertil. 

Tidsplan koordineret med toastmaster: 
Vi koordinerer i samarbejde med jeres toastmaster, en komplet tidsplan for jeres bryllup, så personale og toastmaster er velinformeret, og vi er sikre på at overholde tidsplanen. 

Oppyntning på venue 5 timer (1 x koordinator):
Vi pynter op på venue og sørger for, at alt spiller til den store dag. 

Afvikling på dagen 8 timer (1 x koordinator):
Vi er med til at afvikle den store dag og tager imod personale samt leverandører. Vi har det forkromet overblik og sørger for, at dagen forløber, som den skal i samarbejde med jerestoastmaster.

Den HELT STORE PLAN

20.580 KRONER 

Inspirationsmøde (GRATIS):

Vi lærer hinanden at kende og brainstormer på indholdet for jeres bryllup, for at definere jeres ønsker og behov.

Hjælp til at finde de rette leverandører (8 x leverandører):
Ud fra jeres behov, finder vi frem til de rette leverandører – f.eks. venue, invitationer, catering, DJ, personale fotograf eller bartender.

Koordinering med leverandører: 
Vi varetager alt kontakt til leverandørerne samt håndterer koordinering og planlægning hertil.
 
Kreativt oplæg:

Med udgangspunkt i vores første møde, fremlægger vi et moodboard med bud på stilart, pynt/dekoration og andre kreativt indhold.

Tidsplan koordineret med toastmaster: 
Vi koordinerer i samarbejde med jeres toastmaster, en komplet tidsplan for jeres bryllup, så personale og toastmaster er velinformeret, og vi er sikre på at overholde tidsplanen. 

Oppyntning på venue 5 timer (2 x koordinatorer):
Vi pynter op på venue, og sørger for alt spiller til den store dag. 

Afvikling på dagen 10 timer (1 x koordinator):
Vi er med til at afvikle den store dag, og tager imod personale samt leverandører. Vi har det forkromet overblik og sørger for at dagen forløber som den skal i samarbejde med toastmaster.

For tilkøb af ekstra timer er prisen DKK 490,00 pr. time. pr. koordinator. 

Bemærk at vores priser er inkl. moms. men ekskl. transportomkosninger (3,52 pr. km.) og eventuel overnatning (800 pr. nat). 

Tlf.: 28727467

Mail: kontakt@denperfekteplan.dk

CVR: 40718583