MØD BRYLLUPS
PLANLÆGGERNE BAG

Den Perfekte Plan ejes og drives af Sabine Qvist, som sammen med det perfekte bryllupsteam planlægger, koordinerer, dekorerer og afvikler bryllupper. 

IMG_5032

sabine Frost Qvist

Sabine Qvist har en baggrund i hotel- og restaurationsbranchen og er uddannet som serviceøkonom sommer 2021. 

Med flere års erfaring fra nogle af de mest anerkendte hoteller og restauranter i Danmark, har Sabine været med til at afvikle utallige bryllupper og arrangementer. Det kræver service ud til fingerspidserne og den perfekte afvikling på rygraden. Derudover har hun sans for detaljen og går op i at skabe et personligt arrangement med nøje udvalgt indhold. 

Som person er Sabine utrolig serviceminded og smilende, og hun elsker, at komme med inputs til detaljer, der gør et bryllup unikt og personligt.

michella vinkel

Michella Vinkel Hinrichsen har mange års erfaring fra event- og projektbranchen, hvor hun har arbejdet alt fra tjener til planlægger samt afvikler af større og mindre events. 

Hun har tilegnet sig stor erfaring og kompetencer til, hvordan man planlægger og afvikler den rette begivenhed for værten – alt sammen med stort overskud og ikke mindst hendes store smil.

Af person elsker hun en god projektplan og koordinering på kryds og tværs. Endvidere har hun et flair for æstetikken og den gode stemning.

IMG_0758
Trine

trine parsberg mortensen

Trine Parsberg har en baggrund i event- og marketingbranchen og blev i januar 2020 uddannet Digital Konceptudvikler. Trine har derudover været med til at afvikle samtlige private bryllupper og store firma arrangementer samt branding events for store danske virksomheder. 

Med stor indsigt i branchen, har hun skabt et solidt netværk blandt samarbejdspartnere, som vi nøje udvælger til vores kunder hos Den Perfekte Plan. 

Personligt er Trine fuld af positiv energi og vægter et tæt samarbejde og relationer meget høj.